҈҈ الآميـــرBở7Á ҈҈

〗〗҈҈ الآميـــرBở7Á ҈҈ 〗〗

الاثنين، 4 يناير 2010

تحميل نغمات واغاني البوم تصدق بمين أليسا2010 mp3 ألبوم أليسا مش فكراك 2010نغمات اليسا










لمشاهدة كلمات الاغانى

كلمات البوم اليسا 2010 تصدق بمين كلمات أغنية مصدومة وبيقول في حقي البوم اليسا 2010






لمشاهدة صور الاعلان

صور اعلان غلاف ألبوم إليسا تصدق بمين 2010 :تصدق بمين امري لربي مصدومة عابالي حبيبي mp


تحميل وتنزيل نغمات البوم اليسا مش فكراك 2010,اليسا مش فكراك 2010,تحميل وتنزيل البوم اليسا الجديد مش فكراك,البوم اليسا مش فكراك 2010




الألبوم ميعاد إصداره يوم 26/12/2009
























حصرياااا



اليكم
أغاني ونغمات البوم اليسا تصدق بمين 2010

البوم اليسا MP3





للتحميل




ala baly habibi



عابالي حبيبى

عا بالي حبيبي أغمرك ما اتركك اسرقك ما رجعك احبسك

ما طلعك من قلبي ولا يوم وأخطفلك نظراتك ضحكاتك

حركاتك علقن بغرفتي نيمن عافرشتي احلمن بغفوتي

تايحلى بعيني النوم




Amri laraby

امري لربي


أمري لربي وهو عطول بياخدلي حقي ومهما

يطول بصلي وبستغفر ربي أنا

ولا يوم ظلمني حبيب ولا أي حد قريب ولا بعيد

دايما ربي سامعني حاميني حافظني

وأنا يوم محاول إنسى الخوف ، يساعدني ربي وإهدى عطول




Masdoma
مصدومة

بيقول فى حقى كلام كتير مش حلو ليه

بيقول ماليش لزمة فى حياته من انهردة

و عشان ماهوش عارف يقول بغلط فى ايه

بيقول تعب منى علشان مشاعرى باردة

لو فيا عيب مش عيب يقول للناس عليه

و يحاكى فيه ما هو مش صغير على الكلام ده

مصدومة بجد و مش بنطق ولا عارفة ارد

مصدومة علشان شكله فى عينى بقى مش ولابد




Tesadaq bemen







تصدق بمين


تصدق بمين بعدنا ويادوب معداش يومين وجتلك اوام لقيتك واحشنى وحشة سنين
تصدق بمين انا وقلبى كنا مش دريانين منين جينا ولا فين رحنا ولا احنا شوفنا مين
تصدق بمين بميت الف حاجة مابينا مش حجة او حاجتين ولو ننسى بعض انا وانت من بعض نروح فين
ده انا انت وكمان انت انا وكاننا واحد وكل الناس بتندهله باسمين
مخبيش عليك ده لو يوم يعدى وانا بين ايديك يساوى فى عنيا عالدنيا ديا كمان دنيتين
مخبيش عليك مابحلمش عمرى غير بس بيك ولا ابقى الا ليك ولو ضعت منك اموت مرتين
مخبيش عليك بميت الف حاجة مابينا مش حجة او حاجتين ولو ننسى بعض انا وانت من بعض نروح فين
ده انا انت وكمان انت انا وكاننا واحد وكل الناس بتندهله باسمين











للتحميل


http://www.mediafire.com/?nykmaemfnjz






او كل نغمة على حدة

01 - مصدومه


02 - على بالى حبيبى



03 - تصدق بمين




04 - امرى لربى



05 _عايشة والسلام





الالبوووم كله رابط مباشر لعيونكم
تحميل أغاني البوم اليسا 2010 تصدق بمين

النسخة الأصلية

Ripped From Original CD


وبروابط مباشرة





الف مبرووووك

نزول البوم اليسا الرائع

"تصدق بمين"










ملاحظة هاااااامة :: بعد الضغط على الرابط
ستفتح لكم صفحة فيرجى منكم الانتظار فقط لثواني
وبعد الانتظار لثواني سيفتح لكم الرابط

1-تصدق بمين : Tesada'a Bmeen






2-عا بالي حبيبي Aa Bali habibi



PLZ BUY THE ORIGINAL CD
























برومو البوم اليسا MP3

حصريا برومو البوم اليسا الجديد مش فكراك 2010
WwW.Dawshagya.com _sudr_Elisa_New_Album_Promo.mp3.rar




للتحميل





http://www.mediafire.com/?nykmaemfnjz








لمشاهدة كلمات الاغانى

كلمات البوم اليسا 2010 تصدق بمين كلمات أغنية مصدومة وبيقول في حقي البوم اليسا 2010







لمشاهدة صور الاعلان

صور اعلان غلاف ألبوم إليسا تصدق بمين 2010 :تصدق بمين امري لربي مصدومة عابالي حبيبي mp

















0 التعليقات:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

إرسال تعليق